2011 m. sausio 12 d., trečiadienis

Pagyrų puodas

Tikriausiai pamanysit apie mane "pagyrų puodas", bet turiu tiklą pagirti tą žmogų kuris man atsiuntė dovanų :)  Visai netikėtai pašto dėžutėje radau lapelį nuvykti į paštą pasiimti registruoto laiško. Tikrai nieko nebuvau užsisakiusi, tai net neturėjau minčių kas tai? Vakar buvo ta diena kai nudūmiau į paštą ir ką jūs sau manot... ten taip neblogai išsipūtęs vokelis. O kaip magėjo jau pašte atplėšti ir pažiūrėti kas ten slepiasi? Bet rankos buvo užimtos vaikiuku, o ir labai skubėjau paimti kito vaiko... Kaip niekada norėjau, kad šviesaforai būtų raudoni, bet ir jie bandė mano kantrybę. Jei ne toks geras supakavimas man būtų pasisekę išpakuoti ir vairuojan, tačiau Irmužėlė labai jau pasistengė...Bet laukiant didžiojo vaiko išbėgant po pamokų, raktų pagalba man pavyko... Ir štai ką aš radau :) - puikią sagę. Labai ačiū Irmužėle. Daugiau jos darbelių galite pamatyti čia http://picasaweb.google.com/irmuzele/

2 komentarai:

  1. Kaip smagu smagu :)
    O jau nekantrumas tamstos :) :)
    PAs mane ir paveluotas Kaledinis pastas plaukia, dziugina, bet as kantri, galiu ramiai uzsikaisti kavos ir radus ramia minute, pasidziaugti sveikinimais :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. nekantrumas pažiūrėti kas - sutinku... bet paskui jau dėlioju, derinu, kantriai apžiūrinėju :)

    AtsakytiPanaikinti