2012 m. sausio 26 d., ketvirtadienis

laikas stebėti paukščius

tai pirmoji mano užrašinė paminkštintu viršeliu.
praeitą savaitę susitikusios skrebintojos gaminome užrašines ir ne tik.  Reda mums parodė kaip galima pasigaminti  paminkštintą viršelį užrašinei.
pabandžiau ir aš namuose tai padaryti, o labiausiai rūpėjo ar mano siuvimo mašina sugebės susiūti tokį storį... ir valio ji susiuva storą kartoną, sinteponą ir audinį :)
audinys yra drobelė sutaškyta rytinės kavos likučiais, suštampuoti paukščiukai, puošta sagomis, mezginiais, medvilnine juostele, linine ir vaškuota virvele, rafija. viduje sudėta 40 baltų akvarelinio popieriaus lapų.




8 komentarai:

  1. Labai jaukiai atrodo minkštos detalės.Ir koloritas viršelio bei puošmenų man labai patiko.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nuostabu tiesiog! Spalvine gama, kruopstus apsiuvimas...labai mano skonio ;)
    .... labai pati noreciau tokia uzrasine pasigaminti. Man tik labai smalsu pasidare paziureti kaip atrodo tas uzsiuvimas atvertus virseli(?),...gaila kad nenufotografavai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nu va kokia nuostabi užrašinė ir...mano spalvos :)

      Panaikinti
    2. Irma atsakau dėl vidinio viršelio lapo. aš jo neprisiuvau, o priklijavau, nes pabijojau, kad siuvimo mašina gali nepavežti :)

      Panaikinti