2012 m. sausio 13 d., penktadienis

visa tiesa apie meškiną

vieną mano draugę visi vadina meškiuku, beje jei tai labai patinka. tad meškinų mylėtojai gimtadienio proga nusprendžiau padaryti skirtuką knygai ar užrašų knygelei su meškinu. vakar vėlai vakare  nusipaišiau kažką panašaus į šį žvėrį. pagrindas kartonas, kuris iš abiejų pusių apklijuotas dirbtiniu veltiniu, akys, burna ir bamba išsiūtos siuliuku, bantukas iš lininių siūlų. bet juokingiausia tai, kad per skubėjimą pamiršau į vidų įklijuoti virvelę ir deja šis meškis jau nebus skirtukas knygai, greičiausiai taps kokios dėželės ar atviruko papuošimu :)

ir dar klausimas: ar šis objektas panašus į meškiną?

10 komentarų:

  1. aha, tai dėl tos neįklijuotos juostelės jis kiek sutrikęs atrodo :)Labai mielas :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. net ir nežinau, ta mimika tokia neaiški :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. panašu, meškiukas -lepeškiukas:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Man atrodo, kad teks daryt tamstai dar vieną meškį(tiksliau meškę), bo šis man toks vienišas ir pasimetęs atrodo:).

    AtsakytiPanaikinti
  5. Panašus, panašus!!! Jėgiškas meškis. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aha ir ta drauge mano kad labai fainas ir mielas meskis lepeskis, beje kaip ir ji ;) Su meile, mielas draugas, MESKIUKAS

    AtsakytiPanaikinti
  7. Superinis meškiukas :) O aš jį ir be virvelės kaip skirtuką naudočiau, jei tik jis bent kokių 8 cm ūgio.

    AtsakytiPanaikinti
  8. ačiū už pagyrimus meškinui :)
    Audrone jis net 11,5 cm, bet dar yra kita problemytė - per storas apie 4mm. žodžiu niekaip meškinui nepavyks apsigyventi knygose :)

    AtsakytiPanaikinti