2012 m. liepos 4 d., trečiadienis

karvės ir rožinė spalva - gyvenimo pakeleiviai

gavau labai smagų laišką su prašymu pagaminti atviruką - vokelį vestuvėms.
pacituosiu: "jaunieji linksmi ir šmaikštūs, ypač jaunoji - daro vestuves kaimo tematika, karvės ir rožinė spalva jos gyvenimo pakeleiviai"
toks aprašymas taip gerai nuteikė, kad štai kas gavosi :)
 o viduje... siurprizas :)

8 komentarai:

  1. Labai labai gražu :) Jaunoji bus labai laiminga gavusi tokį atviruką - puikuoliškas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. oj net nusijuokiau, kaip smagu, kad karvems prijaucianciu yra ir daugiau :D nes jau maniau, kad esu tik as viena kvanktelejusi su karviu kolekcionavimu, o is kitos puses pagalvojau, kad cia man bus, bet ziuriu ne tie inicialai :DD super gavosi vokelis, spalvos laaaabai "skanios" :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sypseniki- as ir myliu karves , nu gal ne iki vestuvines tematikos, bet muliu :D

      Panaikinti
  3. Skaiciau ir pamaniau, jau kas kas, bet tu zinai kaip i tema pataikyti. Is pirmo pamaniau kad karve pradinginai, o ji labai liuksiskoj vietoj- siurprize ;)
    Sauniai ir smagiai gavos!!!

    AtsakytiPanaikinti
  4. ou mai, kaip gražuuuu :) nu tiesiog tobula :)
    aš irgi myliu, dievinu karrrves, tik va niekaip nežinodavau, kaip tai išreikšti, nes pasakymas "myliu karves" ne visiems suprantamas :D Taip kad ačiūūū už išsireiškimą, nuo šiol ir aš sakysiu, kad karvės mano gyvenimo pakeleivės, jeigu tik pasakymo autorė leis :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai grazus. Ir linksmas :) O kaip tos geles ant tavo popieriaus prazysta, a?

    AtsakytiPanaikinti
  6. labai ačiū visoms :)
    net nesitikėjau, kad tiek atsiras karvių gerbėjų :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nuostabus vokiukas, spalvos man be galo patiko, ir karvytė taip linksmai žiūrisi.

    AtsakytiPanaikinti